torsdag 13 september 2007

Snacka snusk till vardags, och i radio

Jag brukar tänka att i princip alla människor som gillar sex har minst en hemlig fantasi de själva tycker är lite för snuskig för att vara okej att prata om. Ibland har jag testat teorin, och ibland har de jag testat på blivit helt lyckliga för att någon är intresserad av att veta, utan i syfte att få ligga. Tror det har att göra med ett uppdämt behov, som många har. Slutsats och uppmaning: Prata mer om sex och fantasier, med era vänner.

Började dagen med att prata om Hootchy Kootchy Club, med en kursare. Vi kom överens om att härliga med Hootchy är att folk verkligen tar i, och gräver så djupt de kan i utklädningslådan, men att det inte betyder att de som inte klär ut sig blir portade. Det är liksom helt okej att komma som man är, men då går man runt och är fett avundsjuk på alla andra, som är mycket snyggare. Kan knappt vänta till lördag, känns som att jag mest hängt i tunnelbanan mellan olika ställen i stan hela tiden i två veckor. Måste göra något annat innan jag blir knäpp. (Och då gillar jag ändå tunnelbanan!)

Annars börjar det dra ihop sig till ännu en sittning i Kvällspasset! Från 18:30 (typ) svarar jag och Sandra på frågor om fantasier och andra världar. Tolka ämnet fritt, och ställ din fråga redan nu, på Kvällspassets web.

Inga kommentarer: