torsdag 4 oktober 2007

Kaffe + bulle = knull

Känner att jag måste dela med mig till alla stackare som missade Kvällspasset nyss:

Varje vecka får jag ett uppdrag av Johan eller Hanna (beroende på vem som är programledare såklart). Jag ska identifiera tre saker/personer/fenomen, kopplat till sex, apropå veckans tema eller något annat aktuellt. Idag är det (om något missat det) kanelbullens dag, så givetvis ombads jag utse topp tre av "sexualitetens kaffe och bulle".

På tredje plats:

Det klassiska heterosexuella samlaget, med standardkondomen Profil. För att det mest klassiska som finns i Sverige är kaffe och bulle. Går hem i stugorna, alltid inne.

På andra plats:

Kompisknullet. Man träffas, kanske en tisdagseftermiddag, kanske en söndagsmorgon, och tar en fika. Eller så ligger man, beroende på humör. Okomplicerat, alldagligt, men ändå kanske dagens bästa stund.

På första plats:

Gruppsex. Alltså, kafferep. En stor grupp människor träffas för att gemensamt ägna sig åt sex, eller kaffe och bulle. Alltid en känsla av hemlighet, är man invigd eller inte? Vem blir bjuden? Vem får mest uppmärksamhet?

Sen finns det förstås många olika sorters bullar. Själv föredrar jag små, varma, som man kan äta typ hur många som helst av. Ge mig.

1 kommentar:

Szofia Jakobsson sa...

Lovely hur gårdagens radio utvecklade sig från att vara utseendeprogrammet till intimpiercingprogrammet.