fredag 5 oktober 2007

Albert

Vi pratade ju en hel del om intimpiercings igår i Kvällspasset. Många frågade om hygien och risker. Tyvärr kände inte jag och Sandra till alla eventuella risker, och efterlyser gärna lite expertsvar.

Men, det var ju som sagt tema utseende. Och jag har svårt att inte erkänna, att piercings kan vara grymt sexiga. Mest pratade vi om "prins Albert", som är piercingnamnet på en ring i ollonet (genom urinröret). Själv har jag tyvärr bara sett det på bild, men det ser verkligen grymt hett ut! Och smärtan! Måste respektera de som fixar sånt.

Själv funderade jag länge på att pierca bröstvårtorna. Har sett det på andra, och tänkte att jag ville vara lika snygg. Men (som de som tittade noga i onsdags vet) mina bröstvårtor är mycket små, så jag fick rådet att tatuera mig i stället. Mycket nöjd med resultatet.

Tatueringar är för övrigt kanske det sexigaste jag vet. Nu närmar sig vintern, alltså rätt årstid för att skaffa fler, så hinner de läka fint tills solen kommer fram. Mitt enda problem är att jag har massor av hår på kroppen, som sagt. Måste fundera ut motiv som passar på armarna.

Inga kommentarer: